Wybierz wygodny język strony:PL EN RU
pol

Zasady bezpiecznych zakupów

Flagma - portal z ogłoszeniami biznesowymi z ponad 530 264 różnymi firmami sprzedającymi swoje produkty. Każdy z nich ma własne warunki płatności, dostawy, gwarancje obsługi.

1. Uważnie zapoznaj się z informacjami o sprzedawcy, warunkami zamówienia, dostawą, płatnością, zwrotem i obsługą gwarancyjną.

  • Zwróć uwagę na to, ile lat dostawca jest na rynku, recenzje, dane o partnerach i klientach.
  • Przeczytaj informacje o produkcie/usłudze, którą zamierzasz kupić. Przeczytaj uważnie opis i wszystkie jego cechy.
  • Przed złożeniem zamówienia należy określić procedurę i warunki zwrotu i wymiany towaru, warunki serwisu gwarancyjnego u sprzedawcy lub producenta.

2. Poproś o dokumenty założycielskie, sprawdź firmę w rejestrze państwowym

  • Nie zgadzaj się na przedpłatę, jeśli nie masz pewności co do wiarygodności firmy.
  • Jeśli dostawca nie jest wiarygodny, możesz poprosić o przesłanie karty i innych dokumentów. Znając unikalny numer (kod), który osoba prawna otrzymuje podczas rejestracji, możesz sprawdzić rejestrację osoby prawnej w rejestrze państwowym.

3. Zachowaj wszelką korespondencję ze sprzedawcą

Zachowaj wszelką korespondencję ze sprzedawcą do momentu otrzymania zamówienia.

4. Nie przekazuj danych osobowych osobom trzecim.

Nie podawaj obcym swoich danych osobowych, a mianowicie:

  • Kod PIN Twojej karty;
  • Twój login lub hasło, aby zalogować się na Twoje konto;
  • dane paszportu, meldunku, innych dokumentów.

5. Zachowaj dokumenty, potwierdzające zakup

Zapisz wszystko niezbędne do udowodnienia zakupu: paragon, przekazy pieniężne, wyciągi bankowe, karty gwarancyjne, deklaracje pocztowe, numery telefonów i wszelkie inne dokumenty, które otrzymałeś od sprzedawcy (firmy).

6. Sprawdź swoje zamówienie przy odbiorze

  • W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub niezgodności produktu z parametrami, które zostały wskazane w jego opisie na stronie internetowej, należy skontaktować się z pracownikiem firmy kurierskiej w celu sporządzenia protokołu kontroli przesyłki/zamówienia i niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą tego produktu w celu rozwiązania problemu.
  • Zamawiając za pobraniem, natychmiast odmów przyjęcia produktu, który nie odpowiada deklarowanym na stronie, nie odbieraj towaru z poczty.
Wybierz sekcję
×